czwartek, 30 lipca 2009

Poker hands 2

To że dawno nic o pokerze nie pisałem nie oznacza, że nie gram.
Czemek gra i nawet dobrze mu idzie. Wczoraj przekroczyłem magiczną granicę 300$. Czuję, że zaczynam rozumieć o co w tym wszystkim chodzi. Podstawy mam już chyba nieźle opanowane. Ciągle brakuje doświadczenia ale to przecież kwestia praktyki ;)
Najgorzej gra się z kretynami, którzy nie mają o pokerze zielonego pojęcia, a pieniądze się dla nich nie liczą. Będą "pushować" z byle asem i jeśli nie mam na nich pozycji od razu zmieniam stół. Nie ma co ryzykować i niepotrzebnie się denerwować. Lepiej grać spokojnie z normalnymi przeciwnikami i spokojnie ich ogrywać. Najwięcej pieniędzy straciłem właśnie grając z kolesiami, którzy nie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi i mają od czasu do czasu szczęście ;)

Jednym z takich przykładów jest zamieszczone poniżej rozdanie. Nigdy w życiu nie postawiłbym go na rękę typu A3. Tacy gracze są z jednej strony totalnie nieprzewidywalni, ale z drugiej tak głupi, że jeśli tylko masz niezłą rękę to możesz być pewien, że ci się wypłacą ;)


Graj rękę
$0.05/$0.1 No-Limit Hold'em (6 handed)

Known players:

SB = ($10.08)
BB = ($10.93)
MP2 = ($11.52)
MP3 = ($4.86)
CO(Hero) = ($15.88)
BU = ($11.98)

Preflop: Hero is CO with 9, 9.
MP2 calls $0.10, MP3 calls $0.10, Hero raises to $0.60, 4 folds, MP3 calls $0.50.
Flop: ($1.45) 5, 7, 6 (2 players)
MP3 checks, Hero bets $0.90, MP3 calls $0.90.
Turn: ($3.25) 2 (2 players)
MP3 checks, Hero bets $1.50, MP3 raises to $3.36, Hero calls $1.86.
River: ($9.97) K (2 players)
Final Pot: $9.97.
Results follow:
Hero shows a pair of nines(9 9).

MP3 shows high card ace(3 A).
Hero wins with a pair of nines(9 9).

Szczerze mówiąc nie mogę się doczekać momentu wejścia na NL25. Tam już będzie ciekawa gra. Ale póki co nie mam ani umiejętności a tym bardziej funduszy.
Trzymajcie za Czemka kciuki, żeby się nie wkurzał podczas grania jak nie idzie a na pewno będzie dobrze :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz