środa, 14 października 2009

Mr. analityst

Jest tak.
Na 99% będę analitykiem zajmującym się analizami ekonomicznymi technologii medycznych. Czemu na 99%? Bo nic nie jest pewne :P Firma, której nazwy na razie nie zdradzę dopiero powstaje, co może być nawet interesujące. W końcu byłem najlepszy ze wszystkich kandydatów ;) Od listopada szkolenie i mam nadzieje, że po 2 tygodniach zacznę pracę.
Muszę przyznać, że zaczynałem się irytować brakiem perspektyw. Fakt, że zawężałem swoje poszukiwania do pracy w zawodzie, co w przypadku mojej specjalności jest dość trudne ;) Jednak chyba się udało :P

To pierwsza sprawa.
Druga.
Zacząłem grać na Full Tilt Poker. Oj początki były tragiczne. Pierwszy raz w życiu wpadłem w typowy TILT i straciłem prawie 60$. Na szczęście szybko z tego wyszedłem i już jestem prawie na zero (z bonusem nawet na plus :D). Gra się trochę inaczej, ale zaczyna być przyjemnie. Mam wrażenie, że za mało się uczę grać a za dużo gram. Trzeba to zmienić bo niedługo może być trochę mniej czasu na pokera ;)

Trzecia sprawa.
Ciekawego wykładu sobie słucham.
W roli głównej .... O.S.T.R. czyli Adam Ostrowski na Uniwersytecie Łódzkim. Polecam wszystkim po ziomek mówi mądre rzeczy. Zawsze go ceniłem, jako człowieka i rapera.
W 100% się z nim zgadzam !!!

Pozdro ziomki !;]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz