czwartek, 7 maja 2009

I`m all-in !

Czemu all-in?
A czemu nie ??:D

"Wpadłem w sidła hazardu.
Koniec ze mną. Zaraz się zadłużę i będzie pozamiatane.
Sprzedam wszystko co mam i pewnie siebie kilkukrotnie żeby pokryć długi." - tak mógłby zapewne powiedzieć prawdziwy nałogowiec ale nie ja :P

Muszę jednak przyznać, że jest pewna gra hazardowa, która ostatnio kradnie mi sporo czasu z moje życia. Poker. Dla naprawdę zielonych nie chodzi o takiego co się karty wymienia. Chociaż prawdę mówiąc "rozbierany" poker ma coś w sobie.
Chodzi o Texas Hold`em No Limit, jedyna słuszna odmiana pokera !!!

Do niedawna sądziłem, że każda gra karciana zależy w większości od szczęścia (może poza brydżem). Teraz mam inne zdanie. Jak powiedział Doyle Brunson "Każdy ma takie same karty". Zgadzam się z nim w 100%. Mam ochotę napisać jakim to trzeba być, aby grać dobrze w pokera ale chyba się powstrzymam. Póki co nie będę nikogo pouczał. Sam się uczę. Jak się nauczę to pogadamy :D

Graliście kiedyś na pieniądze w karty? Z ludźmi ? Przy stole? Przez cały wieczór do późna w nocy? Nie ???? To najwyższy czas spróbować :) Dla zabawy, choćby za parę groszy ale świadomość tego, że to Twoje pieniążki sprawia, że człowiek się dwa razy zastanowi zanim podejmie ryzykowną decyzję. Najlepsze jest uczucie kiedy wygrywasz all-in`a, czyli grę za wszystko. Po prostu cud miód :)

Podaj teraz kilka linków do ciekawych stron związanych z pokerem.
Może kogoś zainteresuje.
Szczególnie polecam High Stakes Poker. Dopiero tam widać co znaczy prawdziwy poker za duże stawki!



HIGH STAKES POKER


Bardzo ciekawa strona, z której korzystam. Mnóstwo lekcji, filmików oraz możliwość otrzymania 50$ do gry :) Sam tak zrobiłem:P

POKER STRATEGY

I serwis, na którym obecnie gram.

PARTY POKER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz